سفارش تبلیغ
صبا ویژن

API چیست

 

اصطلاح "API " مخفف Application Programming Interface است. از نظر عملی ، و معنای آن از دیدگاه SMS API این است که سیستم عامل ما می تواند با دیگری ادغام شود و امکان ارسال پیامک های خودکار از طریق برنامه های وب یا وب سایت های خود را فراهم کند. جهت خرید سامانه پیامکی می توانید به سایت ما sepidarsms.com مراجه کنید.

چطور می تونی از اون استفاده کنی؟ شما می توانید از API gateway SMS برای ایجاد پیام های SMS خودکار استفاده کنید که مربوط به اقدامی است که در برنامه وب یا وب سایت شما انجام می شود. نمونه آن می تواند تجارت تحویل کالا باشد. تجارت تحویل می تواند با استفاده از API gateway SMS Cosmic پیام های SMS را بطور خودکار فعال کرده و مشتری را در هر مرحله از فرآیند آگاه سازد تا مشتری بتواند پیامی را دریافت کند: سفارش آنها آماده تحویل است روزی که سفارش آنها با یک بازه زمانی تحویل می شود وضعیت سفارش در روز تحویل اعلانی هنگامی که سفارش آنها تحویل داده شده است یا در جایی برای جمع آوری گذاشته شده است SMS gateway API اجازه می دهد تا تمام این مراحل به صورت خودکار انجام شود ، هم از نظر عملیاتی و هم از دید مشتری. این نوع ماژول نیز می توانید از طریق پنل ارسال اس ام اس در رشتخ دریافت نمایید و به کسب وکار خود در رشت رونق دهید.

پیام های SMS می توانند به هر زبانی ارسال شوند. این مزایای اضافی بسیاری را به مشتریان ارائه می دهد ، از جمله: توانایی گسترش در سطح بین المللی ، زیرا می توانید با هر زبانی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید کارکنان خود را در سطح بین المللی مدیریت و ارتباط برقرار کنید ، و به زبانی که آنها می فهمند ارتباط برقرار کنید پاسخ های صحیح گیرندگان خود را به زبان محلی آنها مشاهده کنید پشتیبانی از نمادهای خاصی که می توانید برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید امیدواریم که این مقاله نمای خوبی از آنچه که API gateway SMS است ، و اینکه چگونه می تواند برای تجارت شما مفید باشد ، ارائه دهد اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع:cosmicsms.com